הפצת ריח בבנקים

עולם הבנקאות לא מפסיק להתפתח. שירותים הופכים לדיגיטליים והגישה למידע ושירות בנקאי מקוון באינטרנט זמינה, קלה ונוחה. הקשר האישי מאבד מחשיבותו וכתוצאה מכך מוסדות פיננסיים ובנקים נמצאים בתחרות מתמדת על שימור לקוחותיהם.

חווית לקוח משופרת ונעימה היא דרך רבת עוצמה לשימור לקוחות, אותה ניתן לייצר באמצעות מיתוג בריח ברחבי הבנק על מנת להטיב את תחושת הלקוחות ולהגביר את שביעות רצונם.

הפצת ניחוח נכון בבנק, המאופיין בתדירות אוכלוסייה גבוהה, תורמת ליצירת סביבת עבודה נעימה, ריחנית וחיובית עבור העובדים, המגבירה את יעילותם ורמת השירות הניתנת על ידם ללקוחות.

יתרה על זאת, הפצת הניחוח מייצרת אווירה רגועה עבור אותם לקוחות שתופשים את חווית הבנק כמלחיצה - לקוחות רגועים ונינוחים הם לקוחות קלים יותר ונאמנים. חווית ההמתנה, שמאפיינת לעיתים את ההגעה לבנק, משתפרת ובמהלכה הניחוח משפיע חיובית ברמה הרגשית, מנעים את הזמן והופך את הביקור הלא תדיר בבנק לחוויה אישית הזכורה לטובה תוך חיזוק הקשר בין הלקוח למותג הבנק.