הדרך לאירועים בלתי רגילים

קטגוריות

תחום האירועים לא מפסיק להתפתח ולהשתכלל. מרכיבי ההפקה - תאורה, הקרנה וויז'ואל, סאונד ומוסיקה, מזון ומשקאות, דקורציה ותוכן, משתפרים, ממציאים את עצמם כל הזמן מחדש, טכנולוגיים יותר, נוגעים בחושים. מעצבים את האירוע.

הכול גדול יותר, יפה יותר, מורכב וחדשני יותר ועדיין משהו חסר...

הדבר הזה שיחבר הכול, יצור אווירה, מצב רוח, יגע בנשמה, ברגש, יביא לשלמות. יהפוך פנטזיה למציאות.

מיתוג בריח

חברת פרוסנט רותמת את הכוח של הניחוח לעולם האירועים ומציגה את בשורת ה"TOTAL DESIGN"  - לא עוד עיצוב דו ממדי הנוגע רק בחלק מהחושים אלא עיצוב אווירה טוטאלי המשלב את כל החושים ובראשם את חוש הריח בעל היכולת הייחודית להציף תחושות, להעצים רגשות, ליצור זיכרונות ולסחוף את באי האירוע לחוויה בלתי נשכחת, מציאותית ומעוררת התרגשות כמו שלא חוו בעבר באירוע רגיל.

מיתוג בריח באירוע
הופך פנטזיה עיצובית וטכנולוגית למציאות רגשית
מאדיר את הקונספט, העיצוב והתוכן
מעורר התרגשות, תחושת התרוממות רוח ומגביר את שביעות הרצון הכללית
נחרט בזיכרון והופך את האירוע לבלתי נשכח לאורך זמן
ממריץ, מעורר ומרים את מסיבת הריקודים
ועל הדרך... מנטרל ריחות רעים של עישון, בישול וכו'
 
דמיינו אירוע מעוצב בעשרות סידורי פרחים אבל בלי טיפת ניחוח. עצמו עיניים. עכשיו תוסיפו ניחוחות של ורדים, שושן צחור, יסמין, נרקיסים... תפקחו את העיניים שוב. קחו נשימה. חוויה טוטאלית, סוחפת ומרגשת. אירוע בלי ניחוח כמו ורד בלי ריח. בלתי אפשרי!
 
אירוע קונספטואלי בתמיכת ניחוח תואם הופך לחוויה טוטאלית, אותנטית, מדויקת שיוצרת הצפה של תחושות.
זהו אירוע מרגש אשר נחקק בזיכרון ויוצר את האפקט והאווירה המושלמים.
אירוע מולאן רוז' עם בשמים צרפתיים וניחוחות חושניים, אירוע ילדים עם ניחוחות של בזוקה, שערות סבתא וגלידה וניל, אירוע שוק עם ניחוחות של ירקות, מאפים טריים, תמר הינדי ותבלינים באוויר, אירוע תאילנדי עם ניחוחות של קוקוסים, אננסים, קטורת וריח ים משכר, אירוע יווני עם ניחוחות של גרניום, עצי זית, צזיקי ובריזה מרעננת. תפנטזו את הקונספט - הניחוח ייקח אתכם לשם!
 
ניחוח ממריץ שמופץ ממכונות עוצמתיות ברחבת הריקודים הופך כל מסיבה להצלחה. הניחוח מרים, מעורר, עולה לראש, נותן בוסט של אנרגיה. הרחבה בוערת, הרוקדים באקסטזה. ככה בדיוק כל מסיבה צריכה להיות.
 
ניחוח נכון בכנס ישפיע על המשתתפים ברמת התת המודע - הוא ימריץ אותם, יעורר, ימקד אותם לתוכן שמועבר, יגביר להם את הריכוז וישפר את הזיכרון. המשתתפים יהיו "שבויים" וקשובים לכלל התכנים. הכנס יהיה בלתי נשכח, תרתי משמע, הריח הנעים יהיה ערך מוסף והמשתתפים יופתעו איך הם לא נרדמים כמו תמיד...
 
ניחוח בביתן בתערוכה יוצר בולטות, מפתה את המשתתפים לגשת ולהישאר בביתן זמן רב יותר - ככה סוגרים עסקאות. המשתתפים יתפתו לאינטראקציה עם הביתן והמותג ויצרו קישור רגשי ארוך טווח לחברה המציגה.
המותג והמוצרים יחרטו למשתתפים עמוק בזיכרון. לניחוח יש את הכוח לזה. זה שווה כסף.
 
ניחוח ייחודי בחתונה, שנבחר על ידי הכלה והחתן, הוא דבר שלא ניתן להתעלם ממנו. מרגש, ממכר, נחרט בזיכרון. בדיוק כמו שכלה רוצה ביום חתונתה. הניחוח נשלח למוזמנים בריחניות SAVE THE DATE ו/או בהזמנות האישיות, הם נתקלים בו שוב בקבלת הפנים ובחופה, ברחבת הריקודים מגוונים ומפיצים ריח מעורר, מקפיץ, שעושה שיגעון של מסיבה וביציאה כל אורח מקבל לזיכרון את ניחוח החתונה בבקבוק אישי ממותג מפיץ ריח, בושם אישי או נר ריחני. חתונה כזאת אף אחד לא ישכח.
 
חוש הריח הוא העוצמתי והרגשי מבין כל יתר החושים. הוא היחידי שמקושר באופן ישיר למוח לחלקים האחראים על הזיכרון, התחושות והרגשות. הוא פועל ברמת התת מודע ועל כן כלי רב עוצמה להשפעה על אורחי האירוע מבחינה רגשית ואופרטיבית תוך מניפולציה חיובית.
 
הניחוח מופץ ממערכות ריח חכמות, מעוצבות הניתנות לשליטה מלאה בעזרת טכנולוגיה חדשנית ההופכת את תמציות הריח ל 100% אוויר יבש ועל כן בעל יכולת כיסוי שטח גדול.
 
תמציות הריח ממיטב חומרי הגלם ועומדות בתקן המחמיר של IFRA (ארגון הניחוחות הבינ"ל). מגוון הניחוחות אין סופי ומותאם לצרכי ההפקה, העיצוב והקונספט והפעולה האופרטיבית הנדרשת.